THONG LORA
THONG LORA
$2.50 $2.50
BRA DEBBIE PUSH-UP
BRA DEBBIE PUSH-UP
$7.87 $7.87
BRA KENDRA
BRA KENDRA
$7.87 $7.87
BRA ANDREA SEMI SOFT
BRA ANDREA SEMI SOFT
$12.16 $12.16
BRA DORY FULL CUP
BRA DORY FULL CUP
$9.65 $9.65
BRA DORY SOFT
BRA DORY SOFT
$9.65 $9.65
BRA KARIMA FULL CUP
BRA KARIMA FULL CUP
$9.65 $9.65
BRA KARIMA SOFT
BRA KARIMA SOFT
$9.65 $9.65
BRA CARMEN PUSH UP
BRA CARMEN PUSH UP
$9.65 $9.65
NIGHTDRESS OLIWIA
NIGHTDRESS OLIWIA
$21.81 $21.81
NIGHTDRESS ROZETTA
NIGHTDRESS ROZETTA
$17.52 $17.52
BRA ROZETTA
BRA ROZETTA
$15.38 $15.38
BRA BRENDA
BRA BRENDA
$30.75
BRA CELINA
BRA CELINA
$31.82
BRA INGA
BRA INGA
$31.82
BRA IRMA FULL CUP
BRA IRMA FULL CUP
$35.40
BRA SONIA
BRA SONIA
$31.47
PAJAMAS LENA
PAJAMAS LENA
$27.53
BRA MAGGIE FULL CUP
BRA MAGGIE FULL CUP
$41.84
BRA MADISON SEMI SOFT
BRA MADISON SEMI SOFT
$41.84
BRA RUBY SOFT
BRA RUBY SOFT
$44.34
BRA MADISON FULL CUP
BRA MADISON FULL CUP
$42.55
DRESSING GOWN JOVITA
DRESSING GOWN JOVITA
$57.93
NIGHTDRESS MADISON
NIGHTDRESS MADISON
$48.27
SET GERI
SET GERI
$62.93

Zwroty i reklamacje

ZWROT PRODUKTÓW

 

Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży produktów, którą zawarł na odległość, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od ich dostarczenia według ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) składając stosowne oświadczenie.

 

Jednak zgodnie z obowiązującymi u nas zasadami w ciągu 90 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

 

  1. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania - każdy element musi być kompletny. W przeciwnym razie stanowi to podstawę do nieuwzględnienia zwrotu, chyba, że od razu po otrzymaniu przesyłki zgłoszona zostanie reklamacja (patrz: REKLAMACJE). Wówczas zwrot zostanie uwzględniony.
  1. W celu sprawnego zwrotu, prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza.
  1. Zakupione produkty należy odesłać w stanie niezmienionym, dobrze zabezpieczone i zapakowane wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/ wymiany i dowodem zakupu tj. PARAGON.
  1. W przypadku zagubienia paragonu, prosimy o kontakt z BOK pod adresem sklep@unikat-comp.pl w celu otrzymania oświadczenia o zagubieniu paragonu, który powinien znaleźć się w paczce.
  1. Koszty odesłania przesyłki ponosi KUPUJĄCY.
  1. W ciągu 14 dni, od dnia otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu
  • czy pozostał w stanie niezmienionym
  • czy nie nosi widocznych śladów użytkowania
  • czy materiał po wewnętrznej stronie nie został zabrudzony
  • czy na zewnętrznej stronie nie powstały zmechacenia
  • Jeżeli nie odnotujemy powyższych przeciwwskazań, w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy za całe zamówienie na podany numer konta w przesłanym do nas formularzu,
  1. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu które nie zostało zgłoszone od razu po otrzymaniu przesyłki lub oznaki użytkowania), skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo. 

W ciągu 14 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

  1. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem lub odesłanych do paczkomatu. Zwrot należy odesłać przesyłką kurierską, pocztową lub listem poleconym na adres siedziby naszych magazynów  UNIKAT S.C., ul. Rozdroże 3, 70-875 Szczecin

  

WYMIANA

  1. W naszym sklepie unikat-comp.pl wymiana towaru polega na zwrocie tj. odstąpienie od umowy (patrz: ZWROT PRODUKTÓW)
  2. W momencie, kiedy dokonałeś zakupu w okresie promocji, która dobiegła końca, nadal przysługuje Ci rabat tej samej wysokości. W celu otrzymania kodu rabatowego skontaktuj się z nami mailowo sklep@unikat-comp.pl lub Magda@unikat-comp.pl podając numer zamówienia lub dane osoby na którą zostało złożone zamówienie i datę.
  3. W sklepie należy złożyć nowe zamówienie, można tego dokonać nawet w dniu odesłania produktów do nas. W zamówieniu mogą znaleźć się inne produkty.
  4. Jeżeli zamówienie nie zostanie od razu opłacone, czas rezerwacji produktów wynosi maksymalnie 7 dni kalendarzowych. Po upływie tego czasu zamówienie zostanie anulowane.

 

REKLAMACJE

  1. Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 91-4317-555 lub 513-186-451
  1. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
  1. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem wówczas sprzedający odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu.
  1. Reklamację produktu należy zgłosić drogą elektroniczną sklep@unikat-comp.pl lub Magda@unikat-comp.pl
  • W wiadomości mailowej należy opisać problem, podać dane osoby na którą składane było zamówienie i datę lub podać numer zamówienia.
  • Po wysłaniu powyższych informacji, nasz specjalista prześle informacje z właściwym adresem, na który należy wysłać reklamowany produkt wraz z opisem niezgodności towaru z umową (można dołączyć wydruk wiadomości mailowej).
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy (ten sam lub w przypadku braku na inny pełnowartościowy). Jeśli reklamowany produkt jest nowy i nie nosi śladów użytkowania, a niemożliwa jest naprawa/ wymiana (z powodu wyczerpania nakładu), zostaną zwrócone koszty, chyba że kupujący zdecyduje się na produkt alternatywny w tej samej cenie (lub droższy do którego należy dopłacić różnicę).
  • Koszty odesłania reklamacji do Sprzedawcy pokrywa Kupujący. Jednakże w sytuacji, gdy reklamacja będzie uzasadniona, koszt wysłania naprawionego lub wymienionego produktu pokrywa Sprzedający.
  • Reklamowany produkt powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu. Jeśli Kupujący nie posiada już opakowania powinien odesłać towar odpowiednio zabezpieczony i zapakowany w folii bąbelkowej.
  • Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu.
  1. REKLAMACJI NIE PODLEGAJĄ
  • produkty, które wcześniej nie zostały wyprane
  • figi, które były użytkowane (ze względów higienicznych)
  • produkty, w których uszkodzenia powstały na skutek niewłaściwej pielęgnacji
  • uszkodzenia mechaniczne
  • produkty z wadą, o której Kupujący wiedział w chwili zakupu/ otrzymania towaru.
  1. W sytuacji, gdy z ekspertyzy producenta wynika, iż produkt nie podlega gwarancji lub reklamacji z powodu niewłaściwego użytkowania lub upływie okresu gwarancyjnego, nie ma on obowiązku do naprawy, wymiany a także zwrotów kosztów. W takiej sytuacji uszkodzony produkt ponownie jest odsyłany do Kupującego wraz ze szczegółowym uzasadnieniem podjętej decyzji.
  1. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem lub odesłanych do paczkomatu. Zwrot należy odesłać przesyłką kurierską, pocztową lub listem poleconym na adres siedziby naszych magazynów  UNIKAT S.C., ul. Rozdroże 3, 70-875 Szczecin

Pliki do pobrania:

up
Shop is in view mode
View full version of the site
Realizacja: SIRINO - Sklepy internetowe Szczecin
Sklep internetowy Shoper Premium