Promocje
STRINGI EMILIA
STRINGI EMILIA
10,00 zł 10,00 zł
FIGI OFELIA
FIGI OFELIA
15,00 zł 15,00 zł
FIGI MERIDA
FIGI MERIDA
12,00 zł 12,00 zł
FIGI ARLETA
FIGI ARLETA
12,00 zł 12,00 zł
FIGI ELIZA
FIGI ELIZA
10,00 zł 10,00 zł
FIGI ESTERA
FIGI ESTERA
10,00 zł 10,00 zł
FIGI GABRIELA
FIGI GABRIELA
12,00 zł 12,00 zł
BOKSERKI SYLWANA
BOKSERKI SYLWANA
12,00 zł 12,00 zł
STRINGI JOLANDA
STRINGI JOLANDA
12,00 zł 12,00 zł
FIGI ELWIRA
FIGI ELWIRA
15,00 zł 15,00 zł
BIUSTONOSZ LUCY
BIUSTONOSZ LUCY
25,00 zł 25,00 zł
BIUSTONOSZ INDILA
BIUSTONOSZ INDILA
25,00 zł 25,00 zł
Bestsellery
BIUSTONOSZ CELINA
BIUSTONOSZ CELINA
65,00 zł
BIUSTONOSZ INGA
BIUSTONOSZ INGA
60,00 zł
BIUSTONOSZ LATOYA
BIUSTONOSZ LATOYA
78,00 zł
BIUSTONOSZ LORENA SOFT
BIUSTONOSZ LORENA SOFT
98,00 zł
BIUSTONOSZ MIRANDA FULL CUP
BIUSTONOSZ MIRANDA FULL CUP
55,00 zł 55,00 zł
BIUSTONOSZ ROZETTA
BIUSTONOSZ ROZETTA
87,00 zł
BIUSTONOSZ ZOFIA
BIUSTONOSZ ZOFIA
53,00 zł
BOKSERKI LORENA
BOKSERKI LORENA
53,00 zł
BOKSERKI MIRANDA
BOKSERKI MIRANDA
25,00 zł 25,00 zł
HALKA ROZETTA
HALKA ROZETTA
104,00 zł
STRINGI LATOYA
STRINGI LATOYA
38,00 zł
STRINGI ROZETTA
STRINGI ROZETTA
42,00 zł
Nowości
BODY HELEN
BODY HELEN
83,00 zł
HALKA TIA
HALKA TIA
83,00 zł
BODY LORENA
BODY LORENA
104,00 zł
CHOKER OLIWIA
CHOKER OLIWIA
53,00 zł
szt.
FIGI OLIWIA
FIGI OLIWIA
39,00 zł
BOKSERKI OLIWIA
BOKSERKI OLIWIA
42,00 zł
BIUSTONOSZ OLIWIA SEMI SOFT
BIUSTONOSZ OLIWIA SEMI SOFT
78,00 zł
BOKSERKI LORENA
BOKSERKI LORENA
53,00 zł

Infolinia:

91 43 17 555

Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: [email protected] lub telefonicznie: +48.914317555
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: [email protected] lub telefonicznie: +48.914317555
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska opcja z przedpłatą
  • firma kurierska opcja za pobraniem
  • paczkomat INPOST
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia jest zależny od wybranej formy płatności i dostawy -poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od 10 do 16 złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line)
  • płatność gotówką przy odbiorze.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul.Gościniec 2 , 70-876Szczecin, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.914317555.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.914317555.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.914317555.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy na adres [email protected]

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony.

 

» opis reklamacji i zwrotów

1px.gif do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Realizacja: SIRINO
Sklep internetowy Shoper.pl