Promocje
BIUSTONOSZ GRETA
BIUSTONOSZ GRETA
40,00 zł 40,00 zł
BIUSTONOSZ MERIDA
BIUSTONOSZ MERIDA
30,00 zł 30,00 zł
BIUSTONOSZ TALIA
BIUSTONOSZ TALIA
30,00 zł 30,00 zł
BIUSTONOSZ SALLY
BIUSTONOSZ SALLY
20,00 zł 20,00 zł
BIUSTONOSZ AMANDA
BIUSTONOSZ AMANDA
20,00 zł 20,00 zł
BIUSTONOSZ DARIA
BIUSTONOSZ DARIA
20,00 zł 20,00 zł
PAS KORNELIA
PAS KORNELIA
20,00 zł 20,00 zł
PAS LISA
PAS LISA
15,00 zł 15,00 zł
PAS TALIA
PAS TALIA
15,00 zł 15,00 zł
STRINGI SOLANGE
STRINGI SOLANGE
20,00 zł 20,00 zł
FIGI ELWIRA
FIGI ELWIRA
20,00 zł 20,00 zł
FIGI ROKSANA
FIGI ROKSANA
15,00 zł 15,00 zł
Nowości
BIUSTONOSZ GLORIA PUSH-UP
BIUSTONOSZ GLORIA PUSH-UP
83,00 zł
HALKA OLIWIA
HALKA OLIWIA
131,00 zł
STRINGI GLORIA
STRINGI GLORIA
38,00 zł
FIGI GLORIA
FIGI GLORIA
42,00 zł
BIUSTONOSZ GLORIA SOFT
BIUSTONOSZ GLORIA SOFT
75,00 zł
BIUSTONOSZ ISADORA
BIUSTONOSZ ISADORA
86,00 zł
FIGI ISADORA
FIGI ISADORA
42,00 zł
STRINGI CARMEN
STRINGI CARMEN
45,00 zł
Bestsellery
BIUSTONOSZ CELINA
BIUSTONOSZ CELINA
65,00 zł
BIUSTONOSZ INGA
BIUSTONOSZ INGA
60,00 zł
BIUSTONOSZ LATOYA
BIUSTONOSZ LATOYA
78,00 zł
BIUSTONOSZ MIRANDA FULL CUP
BIUSTONOSZ MIRANDA FULL CUP
83,00 zł
BIUSTONOSZ ROZETTA
BIUSTONOSZ ROZETTA
87,00 zł
BIUSTONOSZ ZOFIA
BIUSTONOSZ ZOFIA
53,00 zł
BOKSERKI MIRANDA
BOKSERKI MIRANDA
38,00 zł
HALKA ROZETTA
HALKA ROZETTA
104,00 zł
STRINGI LATOYA
STRINGI LATOYA
38,00 zł
STRINGI ROZETTA
STRINGI ROZETTA
42,00 zł

Infolinia:

91 43 17 555

Zwroty i reklamacje

 

REKLAMACJE

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 91-4317-555 lub 513-186-451

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem wówczas sprzedający odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu.

Prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty (wymiana, naprawa lub zwrot pieniędzy), a także adres zwrotny oraz numer konta, na który powinien zostać dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji) oraz dowód zakupu (oryginalny paragon lub faktura). W przypadku braku dowodu zakupu skontaktuj się z biurem obsługi klienta sklep@unikat-comp.pl w celu otrzymania oświadczenia o zagubieniu paragonu. Przesyłka jest realizowana na koszt Kupującego.
  2. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@unikat-comp.pl lub telefonicznie: 91-4317-555/ 513-186-451. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

WYMIANA

 

  1. Chęć wymiany należy zgłosić na adres sklep@unikat-comp.pl w ciągu 10 dni od otrzymania towaru, natomiast produkty na wymianę należy odesłać w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Przekroczenie terminów będzie podstawą do nieuwzględnienia wymiany. Przed wyborem produktów na wymianę należy skontaktować się z nami pod wyżej wymienionym adresem mailowym w celu sprawdzenia stanów magazynowych i ewentualnej rezerwacji towaru.
  2. Do każdego zamówienia dołączany jest formularz zwrotu/wymiany. Przed odesłaniem produktów, należy wypełnić dany formularz i podpiąć do niego dowód zakupu (oryginalny paragon). W przypadku braku dowodu zakupu należy się wcześniej skontaktować z biurem obsługi klienta sklep@unikat-comp.pl w celu otrzymania oświadczenia o zagubieniu paragonu.
  3. Produkty powinny być odpowiednio zabezpieczone oraz zapakowane (np. produkt zabezpieczony w woreczku w kopercie bąbelkowej).
  4. Procedura wymiany dotyczy jedynie towarów, które nie noszą widocznych śladów użytkowania, wykraczających poza możliwości zapoznania się z produktem.
  5. Niedostosowanie się do wyżej wymienionych poleceń będzie podstawą do nieuwzględnienia wymiany.
  6. Koszty przesyłki zwracanych produktów pokrywa kupujący natomiast koszty odesłania wymiany pokrywa sprzedający.
  7. Maksymalny czas rezerwacji towarów to 7 dni od momentu zgłoszenia chęci wymiany. W przypadku niepoinformowania sprzedającego o odesłaniu produktów na wymianę nie ma gwarancji na dostępność towarów.

 

ZWROT PRODUKTÓW

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny. W przeciwnym razie stanowi to podstawę do nieuwzględnienia zwrotu. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu postępuj zgodnie z poniższymi zasadami:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany i dowodem zakupu (oryginalny paragon). Przesyłka jest realizowana na koszt Kupującego.
  2. W przypadku braku dowodu zakupu skontaktuj się z biurem obsługi klienta sklep@unikat-comp.pl w celu otrzymania oświadczenia o zagubieniu paragonu.
  3. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony)
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy na numer konta podany w formularzu zwrotu/wymiany.
  5. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem lub odesłanych do paczkomatu. Wymianę/zwrot/reklamację należy odesłać przesyłką kurierską pocztową lub listem poleconym na adres siedziby sklepu UNIKAT S.C., ul. Gościniec 2, 70-876 Szczecin

 

Pliki do pobrania:

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Realizacja: SIRINO
Sklep internetowy Shoper.pl