Wyprzedaż
FIGI LUPITA
FIGI LUPITA
34,00 zł 34,00 zł
BIUSTONOSZ SERENA
BIUSTONOSZ SERENA
68,00 zł 68,00 zł
BIUSTONOSZ LETTA BARDOTKA
BIUSTONOSZ LETTA BARDOTKA
67,00 zł 67,00 zł
BIUSTONOSZ LETTA FULL CUP
BIUSTONOSZ LETTA FULL CUP
83,00 zł 67,00 zł
BIUSTONOSZ ZOFIA
BIUSTONOSZ ZOFIA
40,00 zł 40,00 zł
Bestsellery
BIUSTONOSZ BRENDA
BIUSTONOSZ BRENDA
90,00 zł
BIUSTONOSZ CELINA
BIUSTONOSZ CELINA
92,00 zł
BIUSTONOSZ INGA
BIUSTONOSZ INGA
92,00 zł
BIUSTONOSZ IRMA FULL CUP
BIUSTONOSZ IRMA FULL CUP
104,00 zł
BIUSTONOSZ SONIA
BIUSTONOSZ SONIA
92,00 zł
Nowości
HALKA TITI
HALKA TITI
126,00 zł
PIŻAMA VONITA
PIŻAMA VONITA
135,00 zł
BIUSTONOSZ KAKADU SOFT
BIUSTONOSZ KAKADU SOFT
135,00 zł
SUKIENKA LOKA
SUKIENKA LOKA
180,00 zł
BIUSTONOSZ URSULA SOFT
BIUSTONOSZ URSULA SOFT
130,00 zł

Infolinia:

91 43 17 555

Zwroty i reklamacje

ZWROT PRODUKTÓW

 Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży produktów, którą zawarł na odległość, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od ich dostarczenia według ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) składając stosowne oświadczenie.

 

Jednak zgodnie z obowiązującymi u nas zasadami w ciągu 90 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

 

1. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania - każdy element musi być kompletny. W przeciwnym razie stanowi to podstawę do nieuwzględnienia zwrotu, chyba, że od razu po otrzymaniu przesyłki zgłoszona zostanie reklamacja (patrz: REKLAMACJE). Wówczas zwrot zostanie uwzględniony.

2. W celu sprawnego zwrotu, prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza.

3. Zakupione produkty należy odesłać w stanie niezmienionym, dobrze zabezpieczone i zapakowane wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/ wymiany i dowodem zakupu tj. PARAGON.

4. W przypadku zagubienia paragonu, prosimy o kontakt z BOK pod adresem sklep@unikat-comp.pl w celu otrzymania oświadczenia o zagubieniu paragonu, który powinien znaleźć się w paczce.

5. Koszty odesłania przesyłki ponosi KUPUJĄCY- jeżeli zwrot zostanie odesłany w inny sposób, niż podany na formularzu.

6. Zwrot należy odesłać poprzez sieć Paczkomatów zlokalizowanych w całej Polsce- szybko, wygodnie, bez kolejek i za darmo! Aby tego dokonać należy:
- wypełnić formularz dołączony do przesyłki
- dołączyć dowód zakupu (paragon)
- na stronie https://szybkiezwroty.pl wybrać z listy nasz sklep i uzupełnić podane pola odpowiednimi danymi
- umieścić na kartonie kod nadania otrzymany od InPost
- dostarczyć paczkę do wybranego Paczkomatu InPost

7. W ciągu 14 dni, od dnia otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu
- czy pozostał w stanie niezmienionym
- czy nie nosi widocznych śladów użytkowania
- czy materiał po wewnętrznej stronie nie został zabrudzony
- czy na zewnętrznej stronie nie powstały zmechacenia
- Jeżeli nie odnotujemy powyższych przeciwwskazań, w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy za całe zamówienie na podany numer konta w przesłanym do nas formularzu.

8. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu które nie zostało zgłoszone od razu po otrzymaniu przesyłki lub oznaki użytkowania), skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo. W ciągu 14 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem lub odesłanych do paczkomatu w okolicy siedziby Firmy. Jeżeli dokonujesz zwrotu na własny koszt, paczkę należy odesłać na adres: UNIKAT S.C., ul. Rozdroże 3, 70-875 Szczecin, Natomiast, gdy wybierasz darmowy zwrot do paczkomatu, paczka bezpiecznie trafi pod właściwy adres.

  

WYMIANA

  1. W naszym sklepie unikat-comp.pl wymiana towaru polega na zwrocie tj. odstąpienie od umowy (patrz: ZWROT PRODUKTÓW)
  2. W momencie, kiedy dokonałeś zakupu w okresie promocji, która dobiegła końca, nadal przysługuje Ci rabat tej samej wysokości. W celu otrzymania kodu rabatowego skontaktuj się z nami mailowo sklep@unikat-comp.pl lub paulina@unikat-comp.pl podając numer zamówienia lub dane osoby na którą zostało złożone zamówienie i datę.
  3. W sklepie należy złożyć nowe zamówienie, można tego dokonać nawet w dniu odesłania produktów do nas. W zamówieniu mogą znaleźć się inne produkty.
  4. Jeżeli zamówienie nie zostanie od razu opłacone, czas rezerwacji produktów wynosi maksymalnie 7 dni kalendarzowych. Po upływie tego czasu zamówienie zostanie anulowane.

 

REKLAMACJE

  1. Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 91-4317-555 lub 513-186-451
  1. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
  1. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem wówczas sprzedający odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu.
  1. Reklamację produktu należy zgłosić drogą elektroniczną sklep@unikat-comp.pl lub paulina@unikat-comp.pl, patrycja@unikat-comp.pl
  • W wiadomości mailowej należy opisać problem, podać dane osoby na którą składane było zamówienie i datę lub podać numer zamówienia.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy (ten sam lub w przypadku braku na inny pełnowartościowy). Jeśli reklamowany produkt jest nowy i nie nosi śladów użytkowania, a niemożliwa jest naprawa/ wymiana (z powodu wyczerpania nakładu), zostaną zwrócone koszty, chyba że kupujący zdecyduje się na produkt alternatywny w tej samej cenie (lub droższy do którego należy dopłacić różnicę).
  • Koszty odesłania reklamacji do Sprzedawcy pokrywa Kupujący- jeżeli skorzysta z innej opcji niż zwrot do paczkomatu oferowany przez Unikat S.C..
  • Reklamowany produkt powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu. Jeśli Kupujący nie posiada już opakowania powinien odesłać towar odpowiednio zabezpieczony i zapakowany w folii bąbelkowej.
  • Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu.

REKLAMACJI NIE PODLEGAJĄ

produkty, które wcześniej nie zostały wyprane

figi, które były użytkowane (ze względów higienicznych)

produkty, w których uszkodzenia powstały na skutek niewłaściwej pielęgnacji

uszkodzenia mechaniczne

produkty z wadą, o której Kupujący wiedział w chwili zakupu/ otrzymania towaru.

W sytuacji, gdy z ekspertyzy producenta wynika, iż produkt nie podlega gwarancji lub reklamacji z powodu niewłaściwego użytkowania lub upływie okresu gwarancyjnego, nie ma on obowiązku do naprawy, wymiany a także zwrotów kosztów. W takiej sytuacji uszkodzony produkt ponownie jest odsyłany do Kupującego wraz ze szczegółowym uzasadnieniem podjętej decyzji.

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem lub odesłanych do paczkomatu w okolicy siedziby Firmy. Jeżeli dokonujesz zwrotu na własny koszt, paczkę należy odesłać na adres: UNIKAT S.C., ul. Rozdroże 3, 70-875 Szczecin, Natomiast, gdy wybierasz darmowy zwrot do paczkomatu, paczka bezpiecznie trafi pod właściwy adres

Pliki do pobrania:

Formularz zwrotu/reklamacji

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Realizacja: SIRINO - Sklepy internetowe Szczecin
Sklep internetowy Shoper Premium