Promocje
BIUSTONOSZ GRETA
BIUSTONOSZ GRETA
40,00 zł 40,00 zł
BIUSTONOSZ MERIDA
BIUSTONOSZ MERIDA
30,00 zł 30,00 zł
BIUSTONOSZ TALIA
BIUSTONOSZ TALIA
30,00 zł 30,00 zł
BIUSTONOSZ SALLY
BIUSTONOSZ SALLY
20,00 zł 20,00 zł
BIUSTONOSZ AMANDA
BIUSTONOSZ AMANDA
20,00 zł 20,00 zł
BIUSTONOSZ DARIA
BIUSTONOSZ DARIA
20,00 zł 20,00 zł
PAS KORNELIA
PAS KORNELIA
20,00 zł 20,00 zł
PAS LISA
PAS LISA
15,00 zł 15,00 zł
PAS TALIA
PAS TALIA
15,00 zł 15,00 zł
STRINGI SOLANGE
STRINGI SOLANGE
20,00 zł 20,00 zł
FIGI ELWIRA
FIGI ELWIRA
20,00 zł 20,00 zł
FIGI ROKSANA
FIGI ROKSANA
15,00 zł 15,00 zł
Nowości
BOKSERKI ANGELIKA
BOKSERKI ANGELIKA
42,00 zł
BIUSTONOSZ ERIKA
BIUSTONOSZ ERIKA
87,00 zł
BOKSERKI ERIKA
BOKSERKI ERIKA
45,00 zł
BIUSTONOSZ DORY SOFT
BIUSTONOSZ DORY SOFT
84,00 zł
PAS ABIGAIL
PAS ABIGAIL
68,00 zł
BOKSERKI ABIGAIL
BOKSERKI ABIGAIL
45,00 zł
BIUSTONOSZ ABIGAIL
BIUSTONOSZ ABIGAIL
78,00 zł
FIGI JUDYTA
FIGI JUDYTA
45,00 zł
Bestsellery
BIUSTONOSZ CELINA
BIUSTONOSZ CELINA
65,00 zł
BIUSTONOSZ INGA
BIUSTONOSZ INGA
60,00 zł
BIUSTONOSZ LATOYA
BIUSTONOSZ LATOYA
78,00 zł
BIUSTONOSZ MIRANDA FULL CUP
BIUSTONOSZ MIRANDA FULL CUP
83,00 zł
BIUSTONOSZ ROZETTA
BIUSTONOSZ ROZETTA
87,00 zł
BIUSTONOSZ ZOFIA
BIUSTONOSZ ZOFIA
53,00 zł
BOKSERKI MIRANDA
BOKSERKI MIRANDA
38,00 zł
HALKA ROZETTA
HALKA ROZETTA
104,00 zł
STRINGI LATOYA
STRINGI LATOYA
38,00 zł
STRINGI ROZETTA
STRINGI ROZETTA
42,00 zł

Infolinia:

91 43 17 555

Zwroty i reklamacje

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:91-4317-555 .

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail:sklep@unikat-comp.pl   lub telefonicznie: 91-4317-555. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Realizacja: SIRINO
Sklep internetowy Shoper.pl