Promocje
BIUSTONOSZ MATILDA SOFT
BIUSTONOSZ MATILDA SOFT
74,00 zł 74,00 zł
BIUSTONOSZ ISADORA
BIUSTONOSZ ISADORA
74,00 zł 74,00 zł
BODY PAULA
BODY PAULA
64,00 zł 64,00 zł
BIUSTONOSZ MONIKA FULL CUP
BIUSTONOSZ MONIKA FULL CUP
74,00 zł 74,00 zł
HALKA MONIKA
HALKA MONIKA
86,00 zł 86,00 zł
BIUSTONOSZ ROZETTA
BIUSTONOSZ ROZETTA
74,00 zł 74,00 zł
HALKA CARMEN
HALKA CARMEN
86,00 zł 86,00 zł
HALKA ROZETTA
HALKA ROZETTA
86,00 zł 86,00 zł
Szlafrok TESSA
Szlafrok TESSA
70,00 zł 70,00 zł
Halka FORSYCJA
Halka FORSYCJA
66,00 zł 66,00 zł
BODY ESTELLA
BODY ESTELLA
86,00 zł 86,00 zł
BIUSTONOSZ GALA
BIUSTONOSZ GALA
67,00 zł 67,00 zł
Bestsellery
BIUSTONOSZ ANGELIKA FULL CUP
BIUSTONOSZ ANGELIKA FULL CUP
94,00 zł
BIUSTONOSZ CELINA
BIUSTONOSZ CELINA
69,00 zł
BIUSTONOSZ INGA
BIUSTONOSZ INGA
69,00 zł
BIUSTONOSZ LORENA SOFT
BIUSTONOSZ LORENA SOFT
104,00 zł
BIUSTONOSZ ZOFIA
BIUSTONOSZ ZOFIA
56,00 zł
BODY LORENA
BODY LORENA
110,00 zł
HALKA PERLA
HALKA PERLA
70,00 zł
KOMPLET DELFINA
KOMPLET DELFINA
82,00 zł
PIŻAMA LENA
PIŻAMA LENA
65,00 zł
Szlafrok SACHIKO
Szlafrok SACHIKO
101,00 zł
Nowości
BIUSTONOSZ SERENA
BIUSTONOSZ SERENA
96,00 zł
BOKSERKI GLENN
BOKSERKI GLENN
46,00 zł
BOKSERKI GAGA
BOKSERKI GAGA
46,00 zł
BIUSTONOSZ GAGA SEMI SOFT
BIUSTONOSZ GAGA SEMI SOFT
94,00 zł
BIUSTONOSZ GAGA FULL CUP
BIUSTONOSZ GAGA FULL CUP
94,00 zł
BIUSTONOSZ VANESSA SEMI SOFT
BIUSTONOSZ VANESSA SEMI SOFT
96,00 zł
FIGI VANESSA
FIGI VANESSA
49,00 zł
BOKSERKI VANESSA
BOKSERKI VANESSA
49,00 zł

Infolinia:

91 43 17 555

Zwroty i reklamacje

 

REKLAMACJE

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 91-4317-555 lub 513-186-451

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem wówczas sprzedający odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu.

Prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty (wymiana, naprawa lub zwrot pieniędzy), a także adres zwrotny oraz numer konta, na który powinien zostać dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji) oraz dowód zakupu (oryginalny paragon lub faktura). W przypadku braku dowodu zakupu skontaktuj się z biurem obsługi klienta [email protected] w celu otrzymania oświadczenia o zagubieniu paragonu. Przesyłka jest realizowana na koszt Kupującego.
  2. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 91-4317-555/ 513-186-451. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

WYMIANA

 

  1. Chęć wymiany należy zgłosić na adres [email protected] w ciągu 10 dni od otrzymania towaru, natomiast produkty na wymianę należy odesłać w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Przekroczenie terminów będzie podstawą do nieuwzględnienia wymiany. Przed wyborem produktów na wymianę należy skontaktować się z nami pod wyżej wymienionym adresem mailowym w celu sprawdzenia stanów magazynowych i ewentualnej rezerwacji towaru.
  2. Do każdego zamówienia dołączany jest formularz zwrotu/wymiany. Przed odesłaniem produktów, należy wypełnić dany formularz i podpiąć do niego dowód zakupu (oryginalny paragon). W przypadku braku dowodu zakupu należy się wcześniej skontaktować z biurem obsługi klienta [email protected] w celu otrzymania oświadczenia o zagubieniu paragonu.
  3. Produkty powinny być odpowiednio zabezpieczone oraz zapakowane (np. produkt zabezpieczony w woreczku w kopercie bąbelkowej).
  4. Procedura wymiany dotyczy jedynie towarów, które nie noszą widocznych śladów użytkowania, wykraczających poza możliwości zapoznania się z produktem.
  5. Niedostosowanie się do wyżej wymienionych poleceń będzie podstawą do nieuwzględnienia wymiany.
  6. Koszty przesyłki zwracanych produktów pokrywa kupujący natomiast koszty odesłania wymiany pokrywa sprzedający.
  7. Maksymalny czas rezerwacji towarów to 7 dni od momentu zgłoszenia chęci wymiany. W przypadku niepoinformowania sprzedającego o odesłaniu produktów na wymianę nie ma gwarancji na dostępność towarów.

 

ZWROT PRODUKTÓW

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny. W przeciwnym razie stanowi to podstawę do nieuwzględnienia zwrotu. Jeżeli chcesz dokonać zwrotu postępuj zgodnie z poniższymi zasadami:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany i dowodem zakupu (oryginalny paragon). Przesyłka jest realizowana na koszt Kupującego.
  2. W przypadku braku dowodu zakupu skontaktuj się z biurem obsługi klienta [email protected] w celu otrzymania oświadczenia o zagubieniu paragonu.
  3. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony)
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy na numer konta podany w formularzu zwrotu/wymiany.
  5. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem lub odesłanych do paczkomatu. Wymianę/zwrot/reklamację należy odesłać przesyłką kurierską pocztową lub listem poleconym na adres siedziby naszych magazynów  UNIKAT S.C., ul. Rozdroże 3, 70-875 Szczecin

 

Pliki do pobrania:

 

1px.gif do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Realizacja: SIRINO
Sklep internetowy Shoper.pl