Sklep UNIKAT-COMP.PL
Koszyk
Zamknij
Kontynuuj zakupy ZAMAWIAM
suma: 0,00 zł
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Szukaj
Menu
Zwroty i reklamacje

ZWROT PRODUKTÓW

 Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży produktów, którą zawarł na odległość, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od ich dostarczenia według ogólnych zasad wynikających z przepisów Ustawy z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) składając stosowne oświadczenie.

 

Jednak zgodnie z obowiązującymi u nas zasadami w ciągu 90 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

 

1. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania - każdy element musi być kompletny. W przeciwnym razie stanowi to podstawę do nieuwzględnienia zwrotu, chyba, że od razu po otrzymaniu przesyłki zgłoszona zostanie reklamacja (patrz: REKLAMACJE). Wówczas zwrot zostanie uwzględniony.

2. W celu sprawnego zwrotu, prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza.

3. Zakupione produkty należy odesłać w stanie niezmienionym, dobrze zabezpieczone i zapakowane wraz z wypełnionym formularzem zwrotu/ wymiany i dowodem zakupu tj. PARAGON.

4. W przypadku zagubienia paragonu, prosimy o kontakt z BOK pod adresem sklep@unikat-comp.pl w celu otrzymania oświadczenia o zagubieniu paragonu, który powinien znaleźć się w paczce.

5. Koszty odesłania przesyłki ponosi KUPUJĄCY- jeżeli zwrot zostanie odesłany w inny sposób, niż podany na formularzu.

6. Zwrot należy odesłać poprzez sieć Paczkomatów zlokalizowanych w całej Polsce- szybko, wygodnie, bez kolejek i za darmo! Aby tego dokonać należy:
- wypełnić formularz dołączony do przesyłki
- dołączyć dowód zakupu (paragon)
- na stronie https://szybkiezwroty.pl wybrać z listy nasz sklep i uzupełnić podane pola odpowiednimi danymi
- umieścić na kartonie kod nadania otrzymany od InPost
- dostarczyć paczkę do wybranego Paczkomatu InPost

7. W ciągu 14 dni, od dnia otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu
- czy pozostał w stanie niezmienionym
- czy nie nosi widocznych śladów użytkowania
- czy materiał po wewnętrznej stronie nie został zabrudzony
- czy na zewnętrznej stronie nie powstały zmechacenia
- Jeżeli nie odnotujemy powyższych przeciwwskazań, w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy za całe zamówienie na podany numer konta w przesłanym do nas formularzu.

8. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu które nie zostało zgłoszone od razu po otrzymaniu przesyłki lub oznaki użytkowania), skontaktujemy się z Tobą telefonicznie lub mailowo. W ciągu 14 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem lub odesłanych do paczkomatu w okolicy siedziby Firmy. Jeżeli dokonujesz zwrotu na własny koszt, paczkę należy odesłać na adres: UNIKAT S.C., ul. Rozdroże 3, 70-875 Szczecin, Natomiast, gdy wybierasz darmowy zwrot do paczkomatu, paczka bezpiecznie trafi pod właściwy adres.

  

WYMIANA

  1. W naszym sklepie unikat-comp.pl wymiana towaru polega na zwrocie tj. odstąpienie od umowy (patrz: ZWROT PRODUKTÓW)
  2. W momencie, kiedy dokonałeś zakupu w okresie promocji, która dobiegła końca, nadal przysługuje Ci rabat tej samej wysokości. W celu otrzymania kodu rabatowego skontaktuj się z nami mailowo sklep@unikat-comp.pl  podając numer zamówienia lub dane osoby na którą zostało złożone zamówienie i datę.
  3. W sklepie należy złożyć nowe zamówienie, można tego dokonać nawet w dniu odesłania produktów do nas. W zamówieniu mogą znaleźć się inne produkty.
  4. Jeżeli zamówienie nie zostanie od razu opłacone, czas rezerwacji produktów wynosi maksymalnie 7 dni kalendarzowych. Po upływie tego czasu zamówienie zostanie anulowane.

 

REKLAMACJE

  1. Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 91-4317-555 lub 513-186-451
  1. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
  1. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem wówczas sprzedający odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu.
  1. Reklamację produktu należy zgłosić drogą elektroniczną sklep@unikat-comp.pl 
  • W wiadomości mailowej należy opisać problem, podać dane osoby na którą składane było zamówienie i datę lub podać numer zamówienia.
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy (ten sam lub w przypadku braku na inny pełnowartościowy). Jeśli reklamowany produkt jest nowy i nie nosi śladów użytkowania, a niemożliwa jest naprawa/ wymiana (z powodu wyczerpania nakładu), zostaną zwrócone koszty, chyba że kupujący zdecyduje się na produkt alternatywny w tej samej cenie (lub droższy do którego należy dopłacić różnicę).
  • Koszty odesłania reklamacji do Sprzedawcy pokrywa Kupujący- jeżeli skorzysta z innej opcji niż zwrot do paczkomatu oferowany przez Unikat S.C..
  • Reklamowany produkt powinien zostać odesłany w oryginalnym opakowaniu. Jeśli Kupujący nie posiada już opakowania powinien odesłać towar odpowiednio zabezpieczony i zapakowany w folii bąbelkowej.
  • Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu.

REKLAMACJI NIE PODLEGAJĄ

  • produkty, które wcześniej nie zostały wyprane
  • figi, które były użytkowane (ze względów higienicznych)
  • produkty, w których uszkodzenia powstały na skutek niewłaściwej pielęgnacji
  • uszkodzenia mechaniczne
  • produkty z wadą, o której Kupujący wiedział w chwili zakupu/ otrzymania towaru.

W sytuacji, gdy z ekspertyzy producenta wynika, iż produkt nie podlega gwarancji lub reklamacji z powodu niewłaściwego użytkowania lub upływie okresu gwarancyjnego, nie ma on obowiązku do naprawy, wymiany a także zwrotów kosztów. W takiej sytuacji uszkodzony produkt ponownie jest odsyłany do Kupującego wraz ze szczegółowym uzasadnieniem podjętej decyzji.

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem lub odesłanych do paczkomatu w okolicy siedziby Firmy. Jeżeli dokonujesz zwrotu na własny koszt, paczkę należy odesłać na adres: UNIKAT S.C., ul. Rozdroże 3, 70-875 Szczecin, Natomiast, gdy wybierasz darmowy zwrot do paczkomatu, paczka bezpiecznie trafi pod właściwy adres

Pliki do pobrania:

Formularz zwrotu/reklamacji

Holder do góry
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium